Az interneten felbukkant képek szerint igen.
Az új márkaidentitás 2023-tól debütálna a gyártó termékein. A Volvo új logója természetesen marad a híres “vasjelzés”, csak egyszerűsödne. A 3D-s logó helyére lépve csak egy kört tartalmaz, közepén a „VOLVO” felirattal, és a középkorban használt kémiai jelzéssel, ami a vas jelölése volt.
Az autógyártó 1927 áprilisa óta használja a „vasjelű” logót. Ez a márka első autóján, az ÖV 4-en jelent meg. Az évek során a logó különböző átalakításokon ment keresztül.

Nem lenne meglepő a változtatás persze, mert mostanság szinte valamennyi márka újított. Valamennyien a mára elavult krómos, háromdimenziós, a ’80-as, ’90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista – szerintük – jövőbe mutató logóra.
Vezetéknélküli töltést kínáló utakat építenek az USA-ban

Indiana állam után most már Michigan is elindított egy projektet, melynek célja egy olyan útszakasz megépítése, ahol az arra alkalmas elektromos autók tölteni tudják magukat induktív töltési technológiával.
Az Egyesült Államokban elsőként Indiana állam kezdett meg egy induktív töltési technológiával rendelkező út építéséről szóló projektet, másodikként pedig Michigan is beszállt a versenybe. A projektet az állami közlekedési hivatal is támogatja, de további partnereket is keresnek az út megépítéséhez.
Első körben egy 1,6 kilométer hosszú (egy mérföldnyi) szakaszt jelölnek ki az induktív töltésre az állam valamelyik megyéjében. Az eddigi közlemények nem tértek ki arra, hogy mikorra készülhet el az út, a tesztút megtervezésére és megvalósítására szeptember 28-án írják ki a tendert.
Egy ilyen projekt már fut az Egyesült Államokban
Indiana állam idén nyáron jelentett be egy hasonló projektet, ám ott egy rövidebb, negyedmérföldes (400 méteres) útszakaszt alakítanak ki induktív töltési lehetőséggel. Ez a projekt a tervek szerint már el is indult az idei nyár végén, ám elsőnek egy magánutat alakítanak át tesztjelleggel, és ha az beválik, akkor épül induktív töltési technológiával felszerelt autópálya is.
Az induktív töltést jelenleg főleg buszok és taxik esetében alkalmazzák nagyobb vállalatok, ám a technológia nem túl elterjedt, nyilvános töltési lehetőség pedig csak elvétve fordul elő, például Izraelben – írja az electrive.com.