A Subaru kiterjesztette együttműködését az ellátásilánc-menedzsment megoldásokat nyújtó Kinaxis-szal, annak érdekében, hogy javítsa a keresletére vonatkozó előrejelzéseket, optimalizálja a készleteket és növelje hatékonyságát.
A Kinaxis egy felhőalapú platformot működtet, amely által az emberi és a mesterséges intelligenciát ötvözi, ezzel segíti a kockázatok és a lehetőségek nyomon követését és a megfelelő ütemben történő reagálást. A Kinaxis szoftverét a közelmúltban más OEM-ek is használni kezdték, például a Volvo Cars, a Toyota Motor és a Nissan.
A Subaru amerikai leányvállalata már használja a Kinaxis-t a tartozékok és szervizalkatrészek beszerzésében, mostantól azonban a vállalat globális ellátási láncában is igénybe fogja venni a Kinaxis-t, hogy segítse az elektromosításban és az autonóm átállásban. Az OEM a Kinaxis „Rapid Response” platformját fogja használni, hogy tovább javítsa az ellátási láncának átláthatóságát az autóipari üzletágához kapcsolódó tartozékok és szervizalkatrészek tekintetében – számolt be az Automotive Logistics.
„Izgatottan várjuk, hogy továbbra is támogassuk a Subaru globális ellátási láncát, miközben az autóipar jelentős változáson megy keresztül” – mondta Claire Rychlewski, a Kinaxis értékesítési részlegének globális ügyvezető alelnöke. „A teljes ellátási lánc átláthatósága kritikus fontosságú a piac minden bizonytalanságának kezeléséhez, és alig várjuk, hogy segíthessünk a Subarunak elérni az ellátási láncával kapcsolatos céljait.”
„Reméljük, hogy olyan hatékony szervizalkatrész-ellátást érünk el, amely megfelel ügyfeleink igényeinek, és mindeközben a készletszintet is ellenőrzés alatt tudjuk tartani.” – mondta el Kazutaka Saito, a Subaru alkatrészek és tartozékok részlegének vezérigazgatója. – Olvasható az Autopro.hu-n