A Humane, egy öt éve alapított mesterséges intelligencia startup, amelyet a korábbi Apple tervezők Imran Chaudhri és Bethany Bongiorno alapított cég csütörtökön jelentette be első termékét – egy 699 dolláros kitűzőt, amelyet a ruháján viselhet.
A Humane AI Pin-t úgy tervezték, hogy helyettesítse az okostelefont, lehetővé téve a felhasználó számára a telefonálást, az SMS-ek küldését és az információk keresését hangvezérléssel. Lézerkijelzővel is rendelkezik, amely a tenyerünket egy mini képernyővé alakítja, amelyen az időt, a dátumot vagy a közelben lévő dolgokat láthatják a felhasználók
„Nincsenek ébresztő szavak, így nem hallgat vagy rögzít mindent” – mondta Chaudhri a cég honlapján található 10 perces bemutatkozó videó elején. „Valójában nem csinál semmit, amíg nem lépsz kapcsolatba vele, és a kapcsolat a hangodon, érintésen, gesztusokon vagy a lézertintás kijelzőn keresztül jön létre.”
A vállalat közlése szerint a készülék kezdeti ára mellett az ügyfeleknek havi 24 dolláros adatelőfizetést kell fizetniük a T-Mobile-nak. A külön telefonszámmal való rendelkezés azt jelenti, hogy az okosórákkal ellentétben a kitűző nem kötődik okostelefonhoz.
A Humane márciusban keltett feltűnést, amikor 100 millió dolláros finanszírozást jelentett be a Microsofttól, az LG kockázati ágától és a Tiger Globaltól, mielőtt egyáltalán bejelentette volna a termékét. A vállalat összesen több mint 200 millió dollárt gyűjtött össze, amihez az OpenAI vezérigazgatója, Sam Altman és Marc Benioff is hozzájárult.
A Humane közölte, hogy november 16-án kezdi meg az AI Pin megrendeléseinek fogadását. Csütörtöki videójukban Chaudhri és Bongiorno bemutatták a készülék néhány funkcióját, és megvitatták a technológiát, amelyet egy Qualcomm chipkészlet működtet (a Qualcomm Ventures is befektető).
Az AI Pin beépített hangszóróval és kamerával rendelkezik, és egy fény villog, amikor ezeket a funkciókat bekapcsolják. A kitűzőt kétszer megérintve fénykép vagy videó készül, amelyet a Humane webes alkalmazásán lehet megtekinteni. A demó szerint az eszköz a szövegek küldésén és fogadásán kívül képes a beszélt beszélgetéseket spanyolról angolra és fordítva valós időben lefordítani.
A felhasználók a letöltött alkalmazások helyett az internetről érhetik el a mesterséges intelligencia-szolgáltatásokat. A Microsoft, a Google, az OpenAI és más cégek is hozzájárulnak a mesterséges intelligencia szolgáltatásokhoz – közölte a vállalat. Az ügyfelek kérhetik, hogy „játsszon le dalokat híres sci-fi filmekből” vagy kérdezzenek információkat, a válaszokat pedig nagyméretű nyelvi modellek adják meg. A zenék eléréséhez a Tidal előfizetés szükséges.
A készülék asszisztense össze tudja foglalni a felhasználó napi naptárát, a kapott üzeneteket vagy egészségügyi adatokat is, például azt, hogy „mennyi fehérjét ettem ma”. – Olvasható a CNBC-n.
Fedezze fel a világ legizgalmasabb ingatlanbefektetési lehetőségeit 11 különböző ország legtapasztaltabb szakértőinek tanácsaival, hogy megtalálja a következő nagy lehetőséget a nemzetközi piacokon. Ne hagyja ki ezt a globális perspektívát!