Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusa nteu.

ABOUT US

Tdolor sit amet, consectetur, adipis civelit sed quia non qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipis civelit. Red quia numquam.Tdolor sit amet, consectetur, adipis civelit sed quia non qui dolorem.

  • Our Company Growth
  • 1000 Employed
  • Our Company Growth
  • Customer Relationship

WHY CHOOSE US

Advanced Technology

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quira dolor sit amet, consectetur adipisci ui dolorem ipsum quira dolor sit amet, ui dolorem ipsum.

delivery on time

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quira dolor sit amet, consectetur adipisci ui dolorem ipsum quira dolor sit amet, ui dolorem ipsum.

Certified Engineers

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quira dolor sit amet, consectetur adipisci ui dolorem ipsum quira dolor sit amet, ui dolorem ipsum.

[contact-form-7 id=”114″]

Our Projects

A kiválasztás pályázati kiírás alapján történt - mondja Dombai Róbert, a Stadler logisztikai és beszerzési vezetője. Több cégtől bekért ajánlat alapján a LAUNE mellett a kedvező ár-érték arány, a rugalmasság és a közelség döntött. A raktári berendezések leszállítására szűk volt a határidő, gyors munkát igényeltek, de a LAUNE megfelelt ezen követelményeknek, tartották a határidőt. A kialakult pozitív együttműködés további ~ 50 oszlopos karosállvány megrendelését eredményezte.

Dombai Róbert

A LAUNE Kft. a vevői igények teljes skáláját igyekszik kielégíteni. Erről győződhettek meg az ASPIAG beruházói Székesfehérvárott is, ahol kiemelték a jó munkakapcsolatot, a szállítói rugalmasságot, a szállítási határidők betartását és legfőbbképpen a kedvező árszintet. Többirányú együttműködés, hosszú távú kapcsolat, ez jellemzi az INTERSPAR és a LAUNE cégek kapcsolatát.

(Austria SPAR International AG)

A LAUNE által ajánlott állványrendszer műszakilag megfelelt a raktár-technológiai igényünknek, de a kiválasztásában a kedvező árszint is szerepet játszott - állítja Kaj István. - Az állványok felállítása a megállapodásnak megfelelő volt, 5-6 hét alatt megtörtént. Jó, megbízható együttműködés alakult ki, amelyben mindkét fél elégedett volt.

Kaj István

"Ami az ár érték arányon kívül domináns szempont volt, az a munkatársak kiváló felkészültsége, és együttműködési hajlandósága,segítőkészsége, rugalmassága. Azon felül , hogy az eddigi tapasztalat pozitív volt,még nagy mértékben az is  hozzájárult a rendeléssel kapcsolatos döntéshez, hogy szolnoki a cég."

Budainé Nagy Erzsébet

LATEST NEWS

16 ápr

Motoros parkolás nehézségei

A motorkerékpárok hatalmas előnye, hogy kevés helyet foglalnak az utakon, így nemcsak gyorsan haladhatunk velük, hanem használatukkal csökkennek a dugók, tumultusok ...

16 ápr

Elindult a drónos kereskedelmi szállítás

Pizzát, kávét és gyógyszert rendelhetünk házhoz Ausztráliában. A Wing Canberra mintegy 100 háztartásába repteti házhoz a megrendelt terméket. A kontinens repülési ...

Keresse kereskedelmi vezetőinket!

Kapcsolat